21 de setembre del 2012

Un altre premi blogaire!!!!

La Marina del blog: http://tapatdetapes.blogspot.com.es, ( us recomano que us passeu pel seu blog, no us decepcionara...) m'ha concedit el premi Primavera.
Moltes gràcies Marina, aquest premi m'ajuda a fer cada dia més receptes i millors.
Aquest premi es concedeix als blogs que tenen menys de 200 seguidors pel tal de donar-los a conèixer.
Quant se't reconeix la feina ben feta és un "subidon" d'adrenalina que no es pot explicar amb paraules.
Ara em toca a mi donar aquest premi a 5 blogaires així que allà va: 





Us deixo les instruccions per seguir aquesta cadena  tan especial de premis:
  • Posar un comentari en el blog de qui et concedeix el premi.
  • Buscar 5 blogs amb menys de 200 seguidors y deixar un comentari en els seus blogs perquè sàpiguen que han rebut un premi.
  • Posar el logo del premi en el teu blog (la foto del ram) y un enllaç del blog que te l'ha concedit.
  • Els que reben el premi li atorguen a uns altres 5.








5 comentaris:

  1. Ai mare, quina requeteil·lusió més grossa!! és un honor formar part d'aquesta llista!! Mil gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res!!! Formes part de la llista perque el teu blog ho mereix!!!

      Elimina
  2. Ja tinc l'entrada del premi...
    http://www.graelladesucre.blogspot.com.es/2012/09/premi-primavera.html

    ResponElimina
  3. Hola! He trobat el teu blog y m'ha agradat molt! Així que me fet seguidora!! Les receptes son fantástiques!! Petons Elena

    ResponElimina